Przejdź do treści

Regulamin Sprzedaży I Świadczenia Usług

REGULAMIN SPRZEDAŻY I ŚWIADCZENIA USŁUG KLINIKI URODY AGNES ORAZ SKLEPU INTERNETOWEGO www.klinikaurodyagnes.pl

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep www.klinikaurodyagnes.pl oraz świadczenie usług działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Zabiegów, Pakietu Zabiegów, Kart Podarunkowych oraz oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.klinikaurodyagnes.pl, zasady korzystania z usług świadczonych stacjonarnie przez Klinikę Urody Agnes, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.klinikaurodyagnes.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    1. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    3. ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    4. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2 DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.klinikaurodyagnes.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
  2. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  3. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Medical Agnes Agnieszka Nowakowska z siedzibą w Łodzi, 90-271 ul. Więckowskiego 13/7U, NIP 728-219-43-25, adres poczty elektronicznej: klinikaurodyagnes@gmail.com
  5. SALON – miejsce, w którym są świadczone usługi stacjonarnie
  6. USŁUGI – usługi świadczone w salonie w ramach działalności gospodarczej
  7. ZABIEG – wykonywana u klienta w ramach Usług świadczonych przez Salon, czynności kosmetyczne
  8. PAKIET ZABIEGÓW – liczba zabiegów od 5 do 40 sprzedawanych przez Salon w ramach jednorazowo płatnego zabiegu, którego cena jest niższa niż suma jednostkowych poszczególnych Zabiegów zawartych w danym pakiecie.
  9. KARTA PODARUNKOWA – bon dostępny do nabycia za pośrednictwem Salonu w formie papierowej lub elektronicznego pliku PDF, uprawniający jego posiadacza do zakupu Usług Salonu, w którym został zakupiony, do wartości limitu kwotowego wyrażonego w treści bonu usługowego.
  10. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
  11. SKLEP INTERNETOWY– Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.klinikaurodyagnes.pl.
  12. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Zabiegu, Pakietu Zabiegów, Kart Podarunkowych zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  13. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Zabiegu, Pakietu Zabiegów, Kart Podarunkowych ze Sprzedawcą.
  14. POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA – wiadomość email wysłana przez Sprzedawcę, zawierająca potwierdzenie przyjęcia jego oferty Klienta
  15. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za złożone zamówienie.

§ 3 INFORMACJE DOTYCZĄCE ZABIEGÓW, PAKIETU ZABIEGÓW, KART PODARUNKOWYCH ORAZ ICH ZAMAWIANIA PRZEZ SKLEP INTERNETOWY

  1. Sklep www.klinikaurodyagnes.pl prowadzi sprzedaż Usług (Zabieg, Pakiet Zabiegów, Karta Podarunkowa) za pośrednictwem sieci internet.
  2. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego lecz zaproszenie do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  3. Cena Zabiegu, Pakietu Zabiegów, Karty Podarunkowej uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i stanowi wartość brutto (zawiera wszystkie składniki). Cena nie zawiera kosztów dostawy np. przy wysyłce na życzenie drukowanej, papierowej wersji Karty Podarunkowej na adres wskazany przez Klienta. Stosowna informacja o dodatkowych opłatach związana z wysyłką drukowanej papierowej wersji będzie wysłana na email Klienta.
  4. Potwierdzenia zakupu Pakietu Zabiegów, Kart Podarunkowych są dostarczane Klientowi wyłącznie w formie elektronicznej pdf bez żadnych dodatkowych opłat.
  5. Do otwarcia elektronicznych potwierdzeń zakupów (Zabieg, Pakiet Zabiegów, Karta Podarunkowa) w formacie PDF (Portable Document Format) niezbędna jest darmowa aplikacja Adobe Acrobat Reader lub inne oprogramowanie obsługujące ten format plików np. przeglądarka Chrome.
  6. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.klinikaurodyagnes.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
  7. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

§ 4 ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY ZA POŚREDNICTWEM SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 7 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
  3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
  4. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
  5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  6. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Usług.

§ 5 SPRZEDAŻ USŁUG W STACJONARNYM SALONIE

  1. Informacje na temat Usług sprzedawanych w stacjonarnym Salonie znajdują się na www.klinikaurodyagnes.pl.
  2. Aktualny cennik znajduje się na stronie www.klinikaurodyagnes.pl.
  3. W przypadku okresowych promocji organizowanych przez różnych partnerów współpracujących z Salonem, należy wskazać źródło promocji.
  4. Rabaty i promocje z różnych źródeł nie łączą się i nie są sumowane. Klient ma prawo wybrać, z którego rabatu chce skorzystać. Zamiar skorzystania z rabatu Klient zgłasza przed fiskalizacją sprzedaży (przed dokonaniem płatności).
  5. Usługi sprzedawane są w postaci pojedynczego Zabiegu, Pakietu Zabiegów, Kart Podarunkowych.
  6. Ceny podanych Usług są cenami brutto.
  7. Do każdej zakupionej Usługi nabywca otrzyma paragon lub fakturę. W celu uzyskania faktury Klient jest zobowiązany poinformować o tym fakcie obsługę Salonu przed dokonaniem płatności (przed fiskalizacją sprzedaży).

§ 6 REZERWACJE WIZYT POPRZEZ DOSTĘPNE KANAŁY KOMUNIKACYJNE JAK: TELEFON, CZAT, EMAIL, PORTALE SPOŁECZNOŚCIOWE

  1. Klient ma możliwość wcześniejszego umówienia wizyty poprzez dostępne kanały komunikacyjne w tym poprzez aplikację wpadaj.pl
  2. W przypadku nieodebranych połączeń pracownik recepcji niezwłocznie oddzwoni na połączenia w kolejnym dniu roboczym, jeżeli próba połaczenia miała miejsce poza godzinami pracy recepcji.
  3. Podczas rezerwacji wizyty Klient zobowiązany jest podać imię, nazwisko oraz aktualny numer telefonu do kontaktu.
  4. Zasady rezerwacji wizyt przez wpadaj.pl określają warunki korzystania z serwisu – wpadaj.pl
  5. Salon zastrzega sobie prawo pobierania zadatku przy rezerwacji Usług. Dane do przelewu będą wysyłane przez Sprzedawcę w formie SMS, email lub innych kanałów komunikacji, z którego Klient w tym momencie korzysta.
  6. O wysokości zadatku Klient zostanie poinformowany podczas umawiania wizyty (wysokość zadatku jest zależna od wartości zamówionej Usługi). W dniu wykonania Usługi Klient dopłaca brakującą kwotę do ceny Usługi.
  7. Salon zastrzega sobie prawo do anulowania zarezerwowanej wizyty i odmowy wykonania Usługi w przypadku braku płatności zadatku w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od wyznaczenia terminu wizyty.
  8. Klient może odwołać umówioną wizytę najpóźniej na 72 godziny przed jej wyznaczonym terminem i wystąpić o zwrot zadatku.
  9. Nieodwołanie wizyty lub odwołanie jej później niż na 72 godziny przed jej terminem będzie traktowane jako niestawienie się na wizycie w umówionym terminie, a wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
  10. Na umówioną wizytę należy przyjść punktualnie. W przypadku pierwszej wizyty należy przyjść na 15 minut przed umówionym Zabiegiem w celu przeprowadzenia wywiadu.
  11. W przypadku spóźnienia się Salon zastrzega sobie prawo skrócenia czasu wykonania Usługi, o czym Klient zostanie poinformowany przed przystąpieniem do jej wykonania. Za skróconą Usługę obowiązuje pełna odpłatność.
  12. W przypadku spóźnienia Klienta Salon zastrzega sobie prawo odmowy wykonania Usługi, jeśli osiągnięcie pożądanego efektu przez Klienta nie będzie możliwe w skróconym czasie. W tym przypadku Salon zachowa zadatek wpłacony wcześniej przez Klienta.
  13. Jeśli Salon odwoła umówioną wizytę, a został wpłacony zadatek, zostanie on zwrócony Klientowi.
  14. Jeśli wykonanie Usługi opóźni się z winy Salonu, Usługa nie zostanie skrócona bądź zaproponuje nowy termin wykonania Usługi.

§ 7 SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
    1. płatność gotówką w stacjonarnym Salonie
    2. płatność Kartą Podarunkową
    3. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    4. płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności.
  2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy:
    Medical Agnes
    numer konta: 75 1870 1045 2083 1076 0176 0001
    tytuł przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …” lub „Rezerwacja wizyty dd.mm.rrrr., imię i nazwisko.
  3. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
  4. Po opłaceniu Usługi następuje rezerwacja wizyty.

§ 8 KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY ORAZ ODBIORU I REALIZACJI ZABIEGU, PAKIETU ZABIEGÓW, KART PODARUNKOWYCH

  1. Dostawa zakupionych Pakietów Zabiegów, Kart Podarunkowych w wersji elektronicznej jest bezpłatna. Dostawa ww zakupów w wersji drukowanej z wysyłką na adres wskazany przez Klienta jest odpłatna (koszt dostawy wersji papierowej obejmuje transport, dostarczenie i usługi pocztowe). Koszt dostawy wersji drukowanych, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
  2. Odbiór osobisty Zabiegu, Pakietu Zabiegów, Kart Podarunkowych w wersji drukowanej w Salonie stacjonarnym jest bezpłatny po uprzednim umówieniu się.
  3. Termin dostawy elektronicznych wersji zakupionych Usług wynosi do 2 Dni Roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na rachunek bankowy lub rachunek rozliczeniowy Sprzedawcy.
  4. Termin dostawy drukowanej, papierowej wersji zakupionych Usług wynosi do 7 Dni Roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na rachunek bankowy lub rachunek rozliczeniowy Sprzedawcy.
  5. Termin wykonania Usługi (okres ważności), do których uprawnia zakupiony Zabieg, Pakiet Zabiegów lub Karta Podarunkowa to trzy (3) miesiące od daty zakupu z zastrzeżeniem pkt 8 poniżej. Klient może to zrobić telefonicznie, bezpośrednio u obsługi Salonu, za pomocą środków internetowych (czat, portale społecznościowe, email), system rezerwacji wpadaj.pl.
  6. Posiadacz Karty Podarunkowej lub Pakietu Zabiegów powinien wszystkie Zabiegi wykorzystać w ciągu dwóch (2) lat od momentu umówienia się na pierwszy Zabieg (na pierwszy Zabieg Klient umawia się w ciągu trzech miesięcy od daty zakupu).
  7. Posiadacz Karty Podarunkowej może w okresie jej ważności (tj. 3 miesiące od daty zakupu) dokonać realizacji Karty Podarunkowej poprzez jej wymianę na Zabieg, kilka Zabiegów bądź Pakiet Zabiegów (w zależności od wartości Karty Podarunkowej). Wymiana Karty Podarunkowej na Zabieg bądź Pakiet zabiegów dokonywana jest z chwilą umówienia się na termin pierwszego Zabiegu.
  8. Usługi mogą być sprzedawane w ramach ograniczonych czasowo ofert promocyjnych. Szczegółowe warunki promocji podane są na stronie www.klinikaurodyagnes.pl, w tym terminy realizacji.
  9. Zakupione Karty Podarunkowe nie podlegają wymianie na gotówkę.
  10. W przypadku płatności Kartą Podarunkową nie wydaje się reszty. Kwotę pozostałą na Karcie Podarunkowej można wykorzystać na kolejne Zabiegi w okresie nie dłuższym niż 2 lata od terminu pierwszego Zabiegu.
  11. Jeśli Klient chce wymienić Kartę Podarunkową na Zabieg o wartości większej niż kwota wskazana na Karcie Podarunkowej, to różnicę w cenie Klient dopłaca.
  12. Zabieg umówiony w ramach Pakietu, na którym Klient nie pojawi się bez wcześniejszego odwołania na minimum 72-godziny przed umówionym Zabiegiem, przepada i zostaje odliczony od liczby Zabiegów w ramach Pakietu. Pozostałe Zabiegi wciąż mogą być wykorzystane.
  13. Jeżeli osoba dysponująca Kartą Podarunkową, Zabiegiem nie przyjdzie na umówiony termin i nie powiadomi o swojej nieobecności na minimum 72-godziny przed, Salon traktuje to jako Usługę zrealizowaną.
  14. Zabieg, Pakiet Zabiegów, Karty Podarunkowe po dacie ważności tj po 3 miesiącach od daty zakupu nie będą realizowane.

§ 9 WYKONYWANIE I KWALIFIKACJA DO ZABIEGU

  1. W trosce o bezpieczeństwo Klientów przed przystąpieniem do Zabiegu Pracownik przeprowadza wywiad, który ma na celu ustalić, czy nie istnieją bezwzględne przeciwwskazania do przeprowadzenia zabiegu, a także określenie czy wykonanie Zabiegu nie stwarza ryzyka wystąpienia skutków ubocznych. W oparciu o dane z przeprowadzonego wywiadu Pracownik ustala także zalecenia około zabiegowe.
  2. Klient zobowiązuje się do udzielenia Pracownikowi prawdziwych informacji, zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą.
  3. Salon nie ponosi odpowiedzialności za następstwa Zabiegu, których wyłączną przyczyną jest świadome podanie przez Klienta nieprawdziwych informacji.
  4. W przypadku wykonywania u Klienta cyklu Zabiegów w odstępach czasowych, przed przystąpieniem do kolejnego Zabiegu, Klient zobowiązany jest poinformować Pracownika o zaistniałych od czasu wywiadu, zmianach w zakresie informacji podanych w trakcie wywiadu.
  5. Salon może uzależnić wykonanie Zabiegu u Klienta od poddania się Klienta tzw. próbie. Próba Zabiegu polega na wykonaniu u Klienta czynności na niewielkim fragmencie ciała w celu oceny reakcji Klienta na Zabieg, w tym ryzyka wystąpienia skutków ubocznych lub powikłań około zabiegowych.
  6. Salon ma prawo odmówić wykonania Zabiegu w przypadku odmowy udzielenia przez Klienta informacji, o których mowa w punkcie 1 niniejszego paragrafu, a także gdy z okoliczności jednoznacznie wynika, że podawane przez Klienta informacje są nieprawdziwe lub istnieją wątpliwości Pracownika, co do możliwości bezpiecznego wykonania Zabiegu u Klienta.
  7. W trakcie wykonywania Zabiegu Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Pracownika wykonującego Zabieg o pogorszeniu samopoczucia, wystąpienia nadmiernych odczuciach bólowych bądź innych niepokojących objawów.
  8. Pracownik ma obowiązek udzielenia Klientowi informacji na temat wykonywanego Zabiegu, w tym poinformować o ryzykach wynikających z jego przeprowadzenia, w tym możliwych skutkach ubocznych i przeciwwskazaniach.
  9. Klient ma prawo do informacji o sposobie wykonania Zabiegu, w tym o parametrach przy których Zabieg jest wykonywany.

§ 10 ODPOWIEDZIALNOŚĆ SALONU I STANDARDY HIGIENICZNE

  1. Salon ponosi odpowiedzialność za nienależyte wykonanie Zabiegów.
  2. W celu uniknięcia wątpliwości Salon zastrzega, że nienależyte wykonanie Zabiegu nie jest tożsame z nieosiągnięciem efektu związanego z oczekiwaniami subiektywnymi Klienta, a Zabieg został przeprowadzony zgodnie z zasadami sztuki i zachowaniem szczególnej staranności profesjonalisty.
  3. W przypadku wystąpienia niepożądanych następstw Zabiegu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się z Salonem, celem umożliwienia oceny skutków Zabiegu i przyczyn powstałych następstw oraz ustalenie sposobu dalszego postępowania.
  4. Reklamacje dotyczące wykonanych Zabiegów zgłasza się emailowo na adres poczty elektronicznej: klinikaurodyagnes@gmail.com. Wszelkie reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia.
  5. Salon ściśle przestrzega wymogów sanitarnych Ministra Zdrowia w zakresie mycia, dezynfekcji, sterylizacji. Środki używane w procesach dezynfekcji i sterylizacji są dopuszczone przez Powiatową Inspekcję Sanitarną.

§ 11 WARUNKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY ORAZ DOKONANIA ZWROTU

  1. Z zastrzeżeniem pkt 6 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania wiadomości email (§ 4, pkt 3) oraz bez ponoszenia kosztów z zastrzeżeniem postanowień art. 33, art. 34 ust. 2 i 35 ustawy o prawach konsumenta. W przypadku wysyłki wersji drukowanej, papierowej Kart Podarunkowych, Pakietu Zabiegów 14-dniowy termin liczy się od dnia objęcia w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Wskazane w tym punkcie prawo odstąpienia dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do umów sprzedaży zawartych na odległość z konsumentem wg przepisów Kodeksu Cywilnego.
  2. W razie odstąpienia od umowy, Konsument przesyła elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: klinikaurodyagnes@gmail.com lub dostarcza osobiście w formie papierowej pisemne oświadczenie na adres Sprzedawcy: ul. Więckowskiego 13/7U, 90-721 Łódź. Stosowny formularz odstąpienia od umowy jest przesyłany Konsumentowi za pośrednictwem poczty email wraz z Potwierdzeniem Zakupu o którym mowa w punkcie § 4 pkt 3. Konsument ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży również z wykorzystaniem wzoru odstąpienia od umowy zawartym w załączniku nr 2 do ustawy o prawach konsumenta.
  3. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie Sprzedającemu informacji w formie elektronicznej lub osobiście dotyczącej wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsumentowi zostają zwrócone uiszczone przez niego płatności. W takim wypadku Zabieg, Pakiet Zabiegów, bądź Karta Podarunkowa zostają anulowane przez Sprzedawcę.
  5. Zwrot płatności na rzecz Konsumenta i anulowanie Zabiegu, Pakietu Zabiegów bądź Karty Podarunkowej następuje nie później niż w terminie do czternastu (14) Dni Roboczych od dnia otrzymania przez Sprzedającego pisemnego lub elektronicznego oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Zwrot płatności jest dokonywany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu.
  6. Możliwe koszty związane z odstąpieniem od umowy przez Konsumenta, które zobowiązany jest ponieść Konsument:
    6.1. W przypadku Pakietu Zabiegów lub Kart Podarunkowych drukowanych zwrot można zrealizować na dwa sposoby: osobiście na adres ul. Więckowskiego 13/7U, 90-721 lub wysyłką na ten sam adres (Sprzedawca nie jest zobowiązany do Zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów związanych z wysyłką).
    6.2. W przypadku zwrotu drukowanych wersji Kart Podarunkowych czy Pakietu Zabiegów Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Kart, Pakietów.
    6.3. W przypadku świadczenia usług, których wykonywanie rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument, który wykonuje prawo do odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem w umowie ceny lub wynagrodzenia.
  7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub dokonania zwrotu nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
    7.1. O świadczenie usług, za które Konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią Zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął do świadomości.
    7.2. Zakupione, ale niewykorzystane w określonym terminie Zabiegi, Pakiety Zabiegów, Karty Podarunkowe nie podlegają zwrotowi. Konsument nie ma możliwości rezygnacji ze świadczenia ani wymiany na inne pakiety usług lub usługi pojedyncze.
  8. Konsument jest uprawniony do zwrotu należności pieniężnych za przed płacone Usługi w Sklepie Internetowym w przypadku wystąpienia bezwzględnych przeciwwskazań medycznych. W celu zwrotu Pakietu należy zgłosić się do Salonu z dokumentem potwierdzającym przeciwwskazanie. W przypadku wystąpienia ww. okoliczności Konsument jest uprawniony wnioskować o zwrot w części niezrealizowanej kwoty nabitej na Kartę Podarunkową.
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

§ 12 RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej, jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Zabiegu, Pakietu Zabiegów, Karty Podarunkowej.
  2. Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

§ 13 WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 12 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
  2. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
    1. komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do internetu,
    2. dostęp do poczty elektronicznej,
    3. przeglądarka internetowa,
    4. włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.

§ 14 REKLAMACJE

  1. Salon zobowiązuje się dostarczyć Klientom Zabieg, Pakiet Zabiegu lub Karty Podarunkowej wolne od wad i ponoszą odpowiedzialność, jeśli sprzedane Pakiety Zabiegów lub Karty Podarunkowe mają wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).
  2. Reklamacje związane z Kartami Podarunkowymi, Pakietem Zabiegów, Zabiegów, Umów Sprzedaży, Usług Elektronicznych oraz pozostałych reklamacji związanych z działaniem Sprzedawcy można składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: klinikaurodyagnes@gmail.com.
  3. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyśpieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  4. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia.
  5. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym.

§ 15 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. Salon zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Nowe postanowienia są wiążące od momentu opublikowania na www.klinikaurodyagnes.pl, przy czym do Zamówień złożonych przed wejściem w życie Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w chwili złożenia Zamówienia.
  3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od 21.02.2025 r.
  4. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  5. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 6 niniejszego paragrafu.
  6. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.
  7. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  8. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.